מי כאן המלך

tv-3774381_1280

ויזואליזציה של התוכן

תשאלו את כל מי שעוסק בשיווק והוא יאשר לכם שהאמרה המפורסמת 'התוכן הוא המלך' נכונה וכנראה תמשיך להיות נכונה בעולם השפע של ימינו כאשר אנחנו מוצפים מכל עבר 24/7 במסרים, פוסטים, סיפורים, ציוצים, ריאליטי, פרסומות ועוד.

אבל כולם גם יודעים שהתוכן פנים רבות לו והוא בא במגוון תחפושות.
כל מה שצריך לעשות זה לדייק את המסרים המילוליים באמצעות תוכן מהוקצע ואיכותי ולהוסיף לו את הויז'ואל הנכון והאפקטיבי ואם רוצים להיות הכי מדויקים אז מומלץ להוסיף סרטון.

בעולם של היום צריך שיהיה לך סיפור טוב שימכור, מסר מדויק וחשיבה יצירתית פורצת גבולות. התחרות גואה בכל סקטור וככל שהעסק ישכיל להבליט את החזון והערכים בצורה של סטוריטלינג ייחודי כך תהיה לו אפשרות לבלוט.

אז מה עושים? סרטים!

שיווק באמצעות וידאו הוא אמצעי רב עוצמה להעברת סיפור או מסר, בהפקה של סרטון תדמית, קליפ שיווקי או מצגת מונפשת יש הזדמנות לעבוד על כל החושים של הצופה. שילוב אולטימטיבי של רגש, תנועה וטכנולוגיה. סרטון שמפעיל את כל החושים מהדהד אל הנפש ואל התודעה ובסופו של דבר יוצר הנעה לפעולה, זה נותן עומק למערכת היחסים של העסק / המותג עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים.
התוכן יוצא מקונטקסט חד מימדי אל עולם שלם של מסרים.

התוכן המונפש או המוסרט יכול לעשות בוסט בכל פלטפורמה שיווקית, ניתן לשים אותו באתר האינטרנט, בבלוג, ברשתות חברתיות ועסקיות כגון פייסבוק, אינסטגרם ולינקדין, בערוצי מידע כגון YouTube, אפשר לשלוח את הסרטון בניוזלטר או מערכות דיוור שונות, להוסיפו במצגת או הדרכות מקוונות ועוד.

חשוב מאוד לזכור כי כמו התוכן הכתוב אשר חייב להיות ממוקד מטרה, לא עמוס מידי וכמובן מקורי ולא מועתק. כך גם הסרטון אותו אתם מחליטים להפיק. יש לקחת בחשבון את המטרה הסופית של ההשקעה, הגדלת השיווק והחשיפה,  הרחבת הלידים והפניות או יצירת מודעות והיכרות עם המותג, לכל סרטון חייבת להיות מטרה ולא רק רעיון.

חושבים להוסיף קצת תנועה ורגש לעסק?

מוזמנים לבוא איתנו לסרט! תשאירו פרטים ונחזור בטיל