למה כל עסק חייב סרטון תדמית?

undraw_online_media_62jb

אם אתה לא שם אתה לא קיים

זה נכון להרבה מאוד דברים ותחומים, אבל במיוחד לשיווק בעולם העסקים. עסק שאין לו נראות איכותית, שלא שומעים אותו ושאין לו נוכחות במדיות השונות, אין לו זכות קיום ובדרך כלל הוא לא יצליח לשרוד.

אחת הדרכים לייצר נוכחות ולהעביר מסרים מדויקים לקהל לקוחות מדויק וממוקד, הוא באמצעות סרטוני תדמית. הכונה היא לסרט, קליפ או סרטון המציגים את העסק, הארגון או החברה באור חיובי, מצליחני ומרגש. סרטון מאפשר יצירת חשיפה גדולה במדיות שונות, אפשר לשים ברשות חברתיות, להקרין בכנסים ותערוכות, להוסיף לאתר או להקרין בעל שלטי חוצות ובחנויות, הכל תלוי באופי החברה, סוג הסרטון והמסרים אותם מבקשים להעביר.

אז מדוע גם לכם כדאי להפיק סרטון?

> סרטון קל לראות ולא דורש מאמץ קריאה והפנמה

בעולם של היום הרבה אנשים אוהבים לקבל הכל מתומצת ומיידי, סרטון במיוחד אם הוא יצירתי, מגניב וייחודי, מעניק להם חוויה. הם לא מרגישים שהם "עובדים" בלהבין את המסר אלא הוא נקלט כמעט בלי הרגשה. הרבה פעמים מסר תוך כדי סרטון יעבור מהר יותר מאשר קריאה של דף מסרים.

> קל להעביר מסרים בכמה ממדים

הצופים בסרטון אינם מקבלים רק כמה מילים או מסרים ורבליים, יש כאן שילוב של ויז'ואל חזק, הבעות פנים, סאונד מדויק, שילוב של מסרים גלויים וסמויים גם יחד. בעולם של ריחוק, הסרטון יוצר קרבה, זהות ופרסונליזציה.

> קל להדגים באמצעות סרטון

באמצעות סרטונים ניתן לדמות, להדגים ולעשות Demo כמעט של כל דבר שרוצים. בין אם מדובר על סרטון בו מוצגים אנשים, בין אם סרטון אנימציה או אפילו משולב בניהם, קל להדגים ולהראות למשל תהליכים, מה שבחיים האמיתיים לוקח זמן.

> ממשק נוסף עם הלקוחות

השיווק היום דורש להיות בכמה נקודות מפגש עם הלקוחות על מנת לפעול נכון. סרטון מהווה כלי שכנוע מעולה בזכות היצירתיות שניתן להפגין בו ויצירה של דבר בלתי נשכח עבור הצרכנים. צרכן שראה סרטון שנגע בו, הרשים אותו והדליק אצלו משהו לעולם לא ישכח את העסק ובבוא הזמן יהפוך ללקוח.

> אפשרות לחנך ולהעביר מסרים מאתגרים

ישנם תחומים שלא פשוט להעביר בהם מסרים, לקריאייטיב טוב יש את הדרך לעקוף קשיים ואתגרים שבכל דרך שיווקית אחרת יהיה קשה להתמודד עמם. אחת הדרכים היא סרטון מצויר מותאם לתוכן, לקהל ולגיל. אנשים מתחברים טוב לדמויות מצוירות ומכאן גם קל להעביר באמצעותן מסרים.

חושבים להוסיף קצת תנועה ורגש לעסק?

מוזמנים לבוא איתנו לסרט! תשאירו פרטים ונחזור בטיל